onsdag den 2. marts 2011

Gamle skole landkort til salg........

I øjeblikket er jeg i færd med at indrette mit nye soveværelse, mangler stadig en del før det er til at vise frem. En af de nye tiltag er et kæmpe verdenskort, et af de gode gamle vi husker fra vores skoletid, som læreren skulle bruge pegepinden til at hive ned foran tavlen. Glæder mig virkelig til det bliver helt færdigt.

Landet ligger sådan at jeg faktisk har adgang til flere af disse kort, både Danmarks, Europa og Verdenskort, som er til salg for et rimeligt beløb. Så hvis nogen er interesserede kan de sende mig en mail på Stormensmor@gmail.com.


Verdenskort

37 kommentarer:

  1. Skulle der befinde sig Skandinavienskort imellem kortene, som du har adgang til? I så fald er jeg interesseret!

    SvarSlet
  2. Hej Helene. Hmm tror det ikke men lad mig tjekke. Men når det nok først mandag, skriver når jeg har tjekket det:-)

    SvarSlet
  3. Desværre ingen kort over Skandinavien, kun Danmark, Europa og Verden:-)

    SvarSlet
  4. Helt i orden :o)

    Jeg glæder mig sørme også til at møde dig og alle de andre! Det skal nok blive super hyggeligt!

    SvarSlet
  5. Hejsa
    Vi har selv et Europa-kort så jeg kunne godt være interesseret i et Danmarks og Verdenskort til samlingen?? :)

    SvarSlet
  6. Hej jeanette. Skal lige have overblik over hvad der er tilbage. Skriver en mail til dig så snart jeg ved det:-)

    SvarSlet
  7. Hej Tamra
    Jeg har meldt mig til blog-træf i Nordsjælland og stødte lige på dit navn... og der er jo ikke så mange Tamra'er. Glæder mig til at se dig.

    kh
    Anne Dorte

    SvarSlet
  8. Hvad koster sådan et kort? Jeg husker dem som kæmpe store, men det var nok bare fordi man selv var lille.

    SvarSlet
  9. Hej.
    Jeg er interesseret i et verdenskort, men vil gerne vide hvad prisen er på det?

    SvarSlet
  10. Hej hej
    Jeg har også haft kig på verdens/europa kort og kunne også godt tænke mig at høre hvor meget du regner med at ville have for et kort:)

    SvarSlet
  11. Hej anders. På nuværende tidspunkt er de reserverede til nogle der lige skal se på afhentningsmuligheder. Hvis du sender en mail, giver jeg lyd fra mig hvis der er nogen der springer fra. Stormensmor@gmail.com

    SvarSlet
  12. Har du flere kort tilbage?
    Mvh
    Henrik

    SvarSlet
  13. Hej Henrik. Jeg tror desværre ikke der er flere tilbage. Hvis du sender en mail på stormensmor@gmail.com. Kan jeg sende en mail i løbet af ugen når jeg får tjekket på skolen.

    SvarSlet
  14. er der flere kort tilbage

    gerne verdenskort med den sorte ramme..

    kh karina skriv til dvcbornholm@hotmil.com

    SvarSlet
  15. Der kommer kort igen midt august, da vi bygger om på skolen og flere bliver taget ned.

    SvarSlet
  16. Hej,
    Mon der skulle være flere verdenskort tilbage? og hvad skal sådan et koste??
    Knus Marianne
    Unimir@ofir.dk

    SvarSlet
  17. Hejsa.
    Jeg er også meget interesseret i at høre, om der er flere kort efter ombygningen her i august?? Jeg leder efter et verdenskort. Hvad koster det i så fald? Krydser fingre for flere tilbage :)
    Bedste hilsner Ditte (da.kristensen@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Hej.
    Jeg er også meget interesseret i at høre mere om disse kort, enten verdenskort eller europakort. Hvad er prisen ca?

    Giv mig et kald på 28 92 13 72 eller e-mail Astrid.Rigmor@hotmail.com

    Mange hilsner
    Astrid

    SvarSlet
  19. Hej Tamra..
    Du har fået din sag for med alle de kort..:-) Men er også meget interesseret i et verdenskort, mon der er flere tilbage?:-)
    Venlig Hilsen
    Mie

    SvarSlet
  20. Du er meget velkommen til at skrive til miekruse@gmail.com hvis du skulle ligge inde med flere:-)
    Mie

    SvarSlet
  21. hej.

    har du flere verdenskort til salg? jeg vil meget gerne købe et;)

    mv cathrine

    cathrine-a@live.dk

    SvarSlet
  22. Hej
    Jeg vil gerne høre om du har flere verdenskort til salg?
    Hilsen Helle
    sv. på Horsker@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Hej,
    Har du flere verdens/europakort tilbage?
    Mvh
    Timgyrtrup@gmail.com

    SvarSlet
  24. Hej!
    Jeg er meget interesseret i at høre om du har verdenskort til salg, evt. Pris pg mål!
    Kontakt mig på debora@kmk.dk

    SvarSlet
  25. Er verdenskortet stadig tilsalg??

    SvarSlet
  26. Hejsa
    Har du flere verdenskort til salg?

    Vh. Bettina
    bm@woa.dk

    SvarSlet
  27. Hej

    Er interesseret i at købe et verdenskort. Sælger du stadig og til hvilken pris?
    Kontakt på kamoje@ruc.dk

    Vh. Katrine

    SvarSlet
  28. Hej:) Jeg også interesseret i at købe et verdenskort. De bedste hilsner
    Helle - mejse99@mail.dk

    SvarSlet
  29. Hej Hej!
    Har du flere verdenskort?
    Skriv gerne pris hvis du har til carinavang@hotmail.com
    God dag, mvh Carina

    SvarSlet
  30. Hej
    Har du flere kort tilbage?
    Hvor befinder de sig evt?
    Du kan bare skrive til mig på hendeudennavn@gmail.com
    Venlig Hilsen

    Katrine

    SvarSlet
  31. Hvad koster Verdenskortet? Hvilken skole har det hængt på? Vh. Britta

    SvarSlet
  32. Har du flere verdenskort tilbage? Vh Maria
    maria_fast10@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hej.

    Jeg er også meget interesseret i et verdenskort, hvis du stadig har nogle tilbage. Jeg har været meget uheldig og ramme ind i en snydepels på dba. så jeg står og mangler et kort, som min søn skal have i fødselsdagsgave.
    Håber du kan hjælpe.
    Mvh Helle: hellekjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Hej.

    Jeg er også meget interesseret i et verdenskort, hvis du stadig har nogle tilbage. Jeg har været meget uheldig og ramme ind i en snydepels på dba. så jeg står og mangler et kort, som min søn skal have i fødselsdagsgave.
    Håber du kan hjælpe.
    Mvh Helle: hellekjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg er også ekstremt interesseret i et verdenskort. :)
    Jeg håber på at høre fra dig.
    Mvh. Mette Læssøe (m.laessoee@gmail.com)

    SvarSlet
  36. har du stadig adgang til de kort?

    SvarSlet