tirsdag den 31. maj 2011

Krammeand som fra min barndom....

Seneste kreation herfra, er en krammeand, som den jeg selv havde som barn. Den jeg havde var syet i gult frotte med orange næb (filt tror jeg). Den er rekonstrueret ud fra billeder af mig med anden, og en meget dårlig kopi af en side i en bog hvor den oprindelig kom fra, desværre kan vi ikke finde bogen. Jeg syntes selv den er blevet super naturtro, nu vil jeg bare finde noget gult frotte, så jeg kan sy en til Storm der ligner min gamle.....






Undskyld billedkvaliteten, der kommer bedre billeder i morgen....
- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har også haft denne and som lille. Jeg elskede den så meget, så min mor flere gange måtte reparer den. Jeg har for ikke så lang tid siden købt bogen hvor mønstret kommer fra se her

    http://busk-eskildsen.dk/2011/05/13/forarsmarked-i-odensen-indk%C3%B8b/

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den altså kær ;o) Syede engang en til min lillesøster af et retro håndklæde i brun, gul og orange. Men det er snart mange år siden..

    Min havde dog ikke fine broderede øjne som din.

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Sikke fede ting du laver, og hvilken kreativitet. Jeg kommer igen:-)

    Tine

    SvarSlet
  4. Den er bare super sød...kan huske at jeg havde en lille teddybear som barn, hvor jeg snuste al pelsen af...min bedste ven.

    Go' aften.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for de søde beskeder, glæder mig til at få lavet en til Storm

    SvarSlet