torsdag den 27. oktober 2011

Pakkeleg.....

I dag har jeg modtaget denne skønne pakke fra Jeannett med masser af gode ting, tusind tak for de skønne ting, syntes det er så hyggeligt at få pakker ind af døren, og man venter med lidt ekstra spænding når man ikke ved hvad der gemmer sig deri.

Billederne herunder taler vist for sig selv og viser godterne og hvor glad Storm blev for det lille billede Jeannett har lavet, som allerede har fået en plads på Storms nye værelse.

Hvem har mon lyst til at være med til at videreføre denne hyggelige leg her i vintermørket. Nu har jeg jo modtaget en pakket fra Jeannett, og sender snarest en retur, derudover skal jeg sende en pakke til de to første, der skriver en kommentar til dette indlæg.

Hvem mon det bliver? Hvem har lyst at være med her i vintermørket?

Regler er som følger : Send 3 pakker, modtag 3 pakker
 
Glæder mig til at se hvem det bliver.




4 kommentarer:

  1. Fine ting du har modtaget ;) Jeg vil da gerne lege med.. Min søster som jeg deler blog med har tidligere deltaget i noget lignende.
    Skal jeg så først lave indlæg om gaveleg når jeg modtager en gave fra dig?
    Glæder mig allerede ;)
    Julie

    SvarSlet
  2. Det lyder super Julie. Og ja du skriver først indlæg når du modtager min gave:-). Hvis du sender en mail med dit navn og adresse på stormensmor@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej Tamra,

    Jeg vil da super gerne lege med, synes det kunne være rigtig hyggeligt :)

    Kan se du har meldt dig ind på min side - Sødt af dig ;)

    Karina

    SvarSlet
  4. Super Karina, hvis du sender en mail med din adresse, skal jeg få lavet jeres pakker og sende dem, måske bliver det først i weekenden, da Storm er syg. Knus Tamra

    SvarSlet