mandag den 7. november 2011

Nisser.....

Så er der gang i strikkepindene her i det lille hjem, det første sæt af mine strikkede/filtede nisser er færdige. Disse nisser er nogle jeg selv lavede opskriften til for tre/fire år siden, og de har været et hit lige siden.
Disse nisser er ikke de eneste jeg laver, jeg har kreeret tre forskellige opskrifter, men de to andre må i vente lidt på endnu.

Hvis nogen er interesserede sælger jeg selvfølgelig også nisserne her på siden, og der er mulighed for at købe opskriften med garn hos Gitte (gitte@uldgalleriet.dk)




8 kommentarer:

  1. Hvor ER de skønne!!!!!

    Og jeg hader endda jul og især alt hvad der har med jul at gøre og især før den 23 dec!
    :D :D :D

    ELSKER dem ♥

    ( jeg synes de ligner nogen der godt kunne hedde 'Gimaj' ;P :D )

    SvarSlet
  2. Hvor er de vidunderlige - ville ELSKE at have sådan et sæt stående på min nye (gamle) reol op til jul :)

    Hvad skal du have for sådan et sæt? Kan jo desværre ikke selv strikke...

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare herlige, ville ønske jeg kunne strikke:)

    SvarSlet
  4. Tak for de søde ord:-). Karina: de koster 75 kr stk og 120 for to + Porto, de er 25 cm høje:-).

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde! Enkle, men alligevel med personlighed. Glæder mig allerede til at se dine andre opskrifter ;o)

    SvarSlet
  6. Er stadigvæk helt vild med dine skønne skønne nisser, men manden har lukket pengekassen for en stund - mine kreaindkøb havde vist LIGE taget lidt overhånd - UPS!!!

    SvarSlet
  7. He hé Karina det kender jeg godt, du siger bare til når som helst så fikser vi det:-)

    SvarSlet