søndag den 18. december 2011

Så er vinderen fundet....

Jeg har ikke glemt alle mine søde læsere, på trods af mine 'manglende' indlæg her på det sidste. Gaven er pakket og klar til afsendelse og vinderen er trukket.


Bag nummeret gemmer sig Karina med bloggen Uglemorsverden , Karina hvis du mailer din adresse, sender jeg pakken hurtigst muligt, så du kan have den inden jul.

Med hensyn til indlæg på bloggen vender jeg meget snart tilbage, med masser af spændende indlæg, da jeg ikke har ligget på den lade side. Der er kommet masser gennem symaskinen den seneste tid.

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Wee! Det er jo mig - Hvor er det fantastisk - Føler mig meget meget heldig lige nu :) Glæder mig allerede vildt til at åbne gaven juleaften... Sender straks en mail afsted - 1000 tak!!!

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige :-)
    -mon min pakke er sendt afsted - nu er det jo snart slut med pakkekalenderen til Bastian ;-)

    Kærligst, Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise. Den blev sendt ons el tors håber virkelig alt går vel denne gang. Knus

    SvarSlet