mandag den 9. januar 2012

Bluse med tog til Storm.....

Så blev den første ting af det nye grønne togjersey færdig, er ret tilfreds med resultatet, og det går nemmere og nemmere med at sy i strækstof, det kommer der mere af. Dette togstof kan helt sikkert anbefales, det har de skønneste klare farver, og stoffet er blødt og lækkert, og er købt her.

Jeg har også fået klippet til 2 par nye bukser til Storm, da han er ved at vokse fra alle de andre, ja det går stærkt i øjeblikket. Det bliver til et par brune og et par blå, der passer til de nye småfolkbluser.


3 kommentarer:

  1. Totalt lækkert - og fortsat meget inponeret over dine kundskaber til at håndtere strækstof, også selvom du har en overlocker! :)

    SvarSlet
  2. Tak Liv. Det bør nok nævnes at jeg har syet siden jeg kunne jeg var ganske lille, lært at farmor der er skrædder og mormor der er håndarbejdslærer, så jeg har haft nogle fantastiske lærermestrer:-)

    SvarSlet
  3. Ja, så har du jo lidt fordele ift. til mine forkølede forsøg at tæmme maskinen :) Men flot alligevel.

    SvarSlet