søndag den 26. februar 2012

Strikket vest til Storm...

For et par uger siden købte jeg noget skønt blødt brunt mini alpakka fra Sandnes her, med de bedste intentioner om at få stikket denne skønne vest til Storm. Jeg startede med at have strikketøjet med til kreatræf hos Mette, hvor jeg ikke nåede længere end at få slået maskerne op, og to uger senere havde jeg strikke to cm, ja jeg kan jo sagtens, men der er jo så meget man gerne vil nå at lave, og tålmodighed er ikke min bedste dyd.

Men farmor kom til undsætning og sagde at den så da spændende ud og vupti en uge senere, hænger den nyvasket på en bøjle i mit badeværelse. Jeg er bare helt vild med den, og glæder mig til at give Storm den på i dagpleje i morgen, og som en ekstra lille detalje syntes farmor ikke det bare skulle være snydelommer, som på det oprindelige menster, men lommer hvor Storm kunne putte ting i. Den er bare så skøn. Hvad syntes i?

Hvis der er nogen der skulle få lyst til at springe ud i at strikke denne vest, er mønstret fundet her og garnet købt her.


3 kommentarer:

  1. Ej hvor er den bare super lækre!!! Kan ikke lade være med at få "Emil fra Lönneberg" op i hovedet.. Han kommer rigtig til at ligne en lille bølle med den på den kære Storm:)

    SvarSlet
  2. Ja ik:-), glæder mig også helt vildt til at give ham den på. Skal prøve at se om det kan lykkedes at forevige det:-)

    SvarSlet