tirsdag den 15. maj 2012

Colanielefanter og elefantgave.....

Det er lidt småt med kreativiteten herhjemme i øjeblikket, der er super travlt på arbejdet med eksamer, årsprøver, flytten ind i det nye byggeri samt den foreliggende lejrskoletur til Bornholm, så der sker ikke så meget på bloggen lige nu.

En smule er det dog blevet til i weekenden, jeg fik lavet en enkelt af mine elefantæsker, denne gang i lysegul, med gule elefanter. Den havde et helt bestemt formål denne æske, den skulle nemlig bruges til en skøn skøn gul colanielefant købt hos Mette for ikke så længe siden.

Gaven var til min skønne kollega Emilie, der havde fødselsdag i søndags. Da jeg så Mettes indlæg om elefanterne bestilte jeg straks en gul og en grøn til Storm, men da jeg så opdagede at Emilie snart havde fødselsdag, måtte jeg lige bestille en ekstra, jeg var ikke et øjeblik i tvivl om at den ville gå rent ind, jeg har nemlig endelig fundet en på jobbet der ikke syntes jeg er helt tosset og som deler min passion for symaskinen og retrosagerne, som de fleste ikke helt forstår.

Her er lidt billeder af mine egne elefanter og Emilies gave, og så skulle i kigge en tur ind på Emilies blog, hun syr de skøneste ting.






3 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne de elefanter. :) Der er ikke noget link til den omtalte blog?
    Mvh. Mette
    www.smallstar-bymette.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja de er skønne:-).

    Har lige afprøvet linket, det virker fint når jeg trykker (3afsnit, hvor der står til min søde kollega emilie).

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld - det virker. Nu kan jeg også få det til det :) Jeg prøvede at trykke på sidste afsnit, så det var nok derfor.

      Slet