torsdag den 10. maj 2012

Lidt nye bambi stoffer til samlingen....

Jeg elsker jo bambi, både disneys og alle de skønne retrobambier der findes, og dette stof kunne jeg da slet ikke stå for, selvom jeg jo nok ikke får lov at komme Storm i dem. Nu må tiden vise hvad de bliver brugt til, men lidt af dem kommer vist i et babytæppe til min venindes lille Caroline der forhåbentligt kommer meget snart....

Det blev også til en skøn grøn rib, der endnu ikke eksisterer i samlingen, samt en skøn hindbærfarvet babyfløjl, nu skal jeg bare have gang i saksen og symaskinen....Men det bliver ikke i aften, der står den på forældremøde i dagplejen....



4 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt, det stof, jeg er sikker på du får noget fint ud af det. ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint! Kan godt forstå du gerne vil igang :-)

    Hvor er det lilla bambi stof fra?

    SvarSlet
  3. Uhh, jeg har også lige købt den lilla bambi-sag. Den er så fin :-)

    SvarSlet
  4. Åhh hvor er det skønt, er da helt tosset med den lilla, men det er jo altså også lige min farve, faktisk alle pigerne hjemme hos os er lilla piger ;)

    SvarSlet