søndag den 2. december 2012

Der bliver pyntet op til jul..,

Jeg er faktisk ikke så god til at få pyntet op her i julemåneden, somregel sker det at lige pludselig er det juleaften og jeg har intet nået, udover at sidde at sy,hækle og strikke julepynt til salg.

Men i år skal det være anderledes, det var faktisk manden der for et par uger siden sagde at for Storms skyld skulle der altså pyntes op.

Jeg er ikke nået så langt endnu, men jeg er da begyndt. Indtil videre er det blevet til lidt lærkegrene i mine Kähler vaser, og hvad der skal pynte derpå var ikke svært at beslutte.....

Selvfølgelig noget af al min fine glaspynt fra Brink, ja og der er masser at vælge imellem, samlingen tæller over 50 stk som er samlet i alle de år Helge Brink har haft sin butik i Tisvilde tæt på hvor jeg bor.

Dagen i dag er gået med en hyggelig juleshoppe tur til Hillerød med morfar, og Storm nød det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar