mandag den 10. december 2012

Hæklede til og fra kort...

Nu er tiden der endelig til at få lavet lidt til mig selv, efter det meste af november og december er gået med at hækle julepynt.

Jeg så det skønneste ophæng Rakel havde lavet med de sødeste rensdyr og besluttede da straks at det skulle være årets til og fra kort på julegaverne fra mig. Søde Louise havde det på samme måde og fandt straks disse skønne motiver til mig og vupti de første tre var lavet, og de er allerede røget afsted til Louise, håber de bringer lykke.

Er allerede i gang med en lille produktion til mine julegaver, nu skal det perfekte papir bare findes.

Hvis nogen skulle have lyst til at førsøge sig med sine egne hæklede til og fra kort, har Mette lavet en fantastisk DIY, nem og overskuelig.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fantastiske - så fine!

    SvarSlet
  2. De er bare super skønne, jeg har overvejet at lave nogle julekort med hæklerier eller syninger, nu må vi se om tiden bliver til det.
    Dejlig blog, har fulgt med på afstand i et stykke tid, men nu melder jeg mig som fast læser.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. de er så fine. jeg har en pakke med selvsamme kort i, og havde også tænkt hæklet til og fra kort, måske man skulle hive dem frem fra gave kassen, de har snart ligget der i 4 år.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare skønne...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet