torsdag den 13. juni 2013

Mit lille vægdrivhus

Så begynder det endelig at ligne noget i mit lille drivhus. Det varer ikke længe før den første skoleagurk kan høstes og chilierne har en god størrelse nu mangler de bare lidt mere sol så de kan blive røde.

Tomaterne stortrives og der er små blomster på dem alle, et par enkelte små grønne tomater er dukket op, men der går nok lidt før de bliver røde da de alle står på friland.

Men herhjemme glæder vi os alle til at høste, især Storm går og venter på at få lov til at plukke agurker, måske i weekenden.








2 kommentarer:

  1. Hold da op en fantastisk høst I får - vi er kommet senere i gang end vi plejer og jeg frygter at der ikke rigtig kommer det store. Det er første gang jeg forsøger mig med tomater men jeg synes de skal vandes hele tiden - har du nogle god råd?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud. Så langt er mit drivhus slet ikke endnu..... Jeg kom også lidt sent igang....:-)
    Hilsen Mette

    SvarSlet